Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI DRZWI ECOPROF Sp. z o. o.

ECOPROF Sp. z o. o. udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty faktury sprzedaży wystawionej przez Producenta. Drzwi mogą być stosowane w pomieszczeniach biurowych, w budownictwie jednorodzinnym zarówno jako drzwi wejściowe wewnętrzne i zewnętrzne.

ECOPROF Sp. z o. o. . informuje, że oględzin reklamowanego towaru przeprowadza sprzedawca, który sporządza protokół reklamacji i załącza go do pisma reklamacyjnego.

W przypadku zgłoszenia reklamacji Producent zobowiązuje się do:

  1. rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania PISEMNEGO ZGŁOSZENIA reklamacji
    (email: ecoprof@ecoprof.pl , fax: 16 736 2240 lub pisemnie na adres firmy),
  2. Producent zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fabrycznych w okresie gwarancyjnym w terminie dogodnym dla obu stron,
  3. wymiany towaru na wolny od wad po trzech próbach naprawy tego samego elementu lub w przypadku braku możliwości usunięcia wady.

Warunki gwarancji:

  • Wypełniona karta gwarancyjna lub dowód zakupu (np. faktura).
  • Montaż zgodny z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodny z instrukcją montażu.
  • Wady (uszkodzenia mechaniczne, niezgodności z zamówieniem niekompletności dostawy) muszą być zareklamowane przy zakupie lub przed zamontowaniem wyrobu. Jeżeli wyrób posiada wcześniej wymienione wady nie należy go montować. Zainstalowanie okuć traktowane jest jako rozpoczęcie montażu. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne oraz niezgodność z zamówieniem po operacji montażu nie będą rozpatrywane.
  • W przypadku montażu na zewnątrz obiektu skrzydło drzwiowe musi być zadaszone, co zabezpieczy je przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych oraz opadów atmosferycznych.
  • Skrzydło drzwiowe i ościeżnicę można myć tylko i wyłącznie czystą wodą z użycie miękkich materiałów.
  • Gwarancji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne, skrzypienie zawiasów, okuć, zamków, przebarwienia powłok ochronnych (laminatu, lakieru), regulacja skrzydła względem ościeżnicy, błędy montażu. Gwarancja nie obejmuje zmian wyrobu następujących wskutek normalnego zużycia.
  • Gwarancja traci ważność w przypadku:
    • niewłaściwego montażu,
    • niewłaściwego składowania, transportu oraz zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem,
    • stosowania przeróbek jakiegokolwiek elementu wyrobu,
    • uszkodzeń mechanicznych nie zgłoszonych w chwili zakupu,
    • zdjęcia tabliczki znamionowej z wyrobów certyfikowanych,
    • braku dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej,
    • braku corocznych przeglądów zgodnie z warunkami gwarancji.

W przypadku wymiany towaru w związku z uznaniem praw gwarancyjnych Odbiorca ma obowiązek zwrotu wyrobu wadliwego.

  • W razie nieuzasadnionego wezwania serwisu ECOPROF Sp. z o. o. . może obciążyć reklamującego kosztami wyjazdu i serwisu.
  • Zakup wyrobu jest jednoznaczny z zaakceptowaniem warunków gwarancji.

Informacje dodatkowe:

  1. W warunkach nadmiernej wilgotności może pojawić się zjawisko skraplania, a w warunkach zimowych zjawisko oszronienia.
  2. Dopuszczalne są różnice odcieni laminatu na różnych częściach wyrobu oraz różnice w strukturze i układzie słojów drewna.

Uwaga:

Klienci dokonujący wymiany drzwi:

Przed demontażem starej ościeżnicy i skrzydła bezwzględnie sprawdzić czy towar jest zgodny z zamówieniem, czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych oraz czy jest kompletny.

Klienci dokonujący montażu nowych drzwi:

  • Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić czy towar jest zgodny z zamówieniem, czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych, wad fabrycznych oraz czy jest kompletny.


UWAGI DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA I UŻYTKOWANIA DRZWI PRODUKCJI

ECOPROF Sp. z o. o.

  1. Ze względów bezpieczeństwa dzieci powinny korzystać z produktu pod opieką osób dorosłych.
  2. Nie należy gwałtowanie otwierać lub zamykać drzwi.
  3. Zabrania się dokonywania jakichkolwiek modyfikacji wyrobu poza możliwościami dopuszczonymi w instrukcji załączonej do każdego wyrobu.
  4. Nie należy dopuszczać do nagrzania drzwi powyżej 50oC oraz do kontaktu z otwartym płomieniem lub żarzącymi się przedmiotami.
  5. Nie należy korzystać z drzwi jeśli są uszkodzone.
  6. Zabrania się smarowania wkładem smarami oraz olejami.
  7. Zabrania się przemalowania wyrobu.
  8. Nie należy instalować samozamykaczy oraz innego wyposażenia do skrzydeł które nie są do tego konstrukcyjnie dostosowane.
  9. Nie dopuszczalnym jest używanie do czyszczenia środków agresywnych, zawierających substancje żrące, drażniące lub ścierne. Mogą one uszkodzić powierzchnię drzwi. Ściereczka nie może zawierać włókien o działaniu szorującym lub drażniącym.
  10. Minimum raz na 6 miesięcy dokonać konserwacji zawiasów polegającej na usunięciu zanieczyszczeń stałych oraz przesmarowanie sworzni oraz tulei zawiasów smarem silikonowym w taki sposób aby smar nie wydostał się na zewnątrz.
  11. Przynajmniej raz na 6 miesięcy dokonać sprawdzenia stanu języka zamka, rygli zamka.
    W razie potrzeby należy nasmarować zamek smarem silikonowym (w przypadku intensywnego użytkowania czynność tą należy wykonać minimum jeden raz w miesiącu).
  12. Zabrania się dokonywania samodzielnych napraw wyrobu w okresie gwarancyjnym.
  13. W trakcie użytkowania należy zwrócić uwagę na możliwość przytrzaśnięcia w trakcie zamykania i otwierania drzwi.
  14. Należy zapobiegać możliwości działania wiatru na otwarte skrzydło, w przypadku przeciągu należy jak najszybciej zamknąć i zaryglować drzwi.

Drzwi stalowe posiadają konstrukcję i wykonanie nie wymagające wzywania serwisu do czynności konserwacyjnych, do których należą:

  1. sprawdzenie stanu połączeń śrubowych (gniazda zawiasowe ościeżnicy, połączenia okuć (klamka), rozety wkładki, regulowany zaczep, elektrozaczep, samozamykacz), które powinny być stabilne i bez luzów,
  2. skrzydło i ościeżnica zabezpieczone są laminatem PCV lub lakierem, które można myć tylko i wyłącznie wodą oraz miękkimi materiałami,
  3. po umyciu drzwi zabrania się stosowania jakichkolwiek środków konserwujących.